Hatar!

Jag kokar av ilska, skulle det varit möjligt så skulle jag skrikit för länge sedan. Det finns så mycket inom mig som måste komma ut!
Jag är trött på alla dessa jävla falska människor som vandrar runt på jorden.

De senaste dagarna har varit som en dröm för mig. Jag har vandrat runt med ett leende på läpparna. Livet har varit underbart och jag har trivts med mig själv!
Nu i kväll och natt har jag suttit och funderat på saker och ting. Jag hatar alla jävla falska personer som finns! Jag har tröttnat på att behöva läsa mellan radera. Jag är så jävla trött på att hela tiden behöva lyssna på allt skitsnack! Jag är så förbannat less på allt!!!

Och med detta sagt går jag nu och lägger mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0