Kuddvändare

Är ni kuddvändare? Alltså en sådan som vänder på kudden under natten bara för att den kallare sidan är skönare. Jag är en sådan och det är en vana som har kommit de senaste åren, jag kan inte komma ihåg att jag hade den här vanan när jag var yngre. Nu är det som en tvångstanke, varje gång jag vaknar under natten så måste jag vända på kudden och det är ganska många gånger. Under en vanlig natt så vaknar jag kanske åtta gånger och vänder på kudden och om jag inte somnar om på en gång utan ligger vaken ett tag så måste jag vända på kudden ett helt varv till. Har ingen aning om varför, jag gör det omedvetet.

Har ni några konstiga vanor när ni sover?


Kommentarer
Postat av: G.

Räknas det att knäa J i ryggen?! ;-)

2010-11-23 @ 18:57:13
Postat av: Malin

Haha, du e la go! ;)

2010-11-23 @ 20:04:57
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0