Löjligt lycklig

Det där med att gå och lägga mig tidigare än vanligt verkar jag ha förträngt totalt!
Jag visar inga som helst tecken på att gå och lägga mig, det är så mycket trevligare att sitta här i soffan och bara njuta av livet. Jag känner mig så löjligt lycklig och passar därför på att njuta av denna kväll. Det kommer komma fler nätter då jag kan sova lite längre.

Grannen har förresten julpyntat idag så nu känns det helt okej med ljusstakar i fönstret! :)

Den här kvällen kommer fortsätta i några timmar till, men datorn ska nog läggas bort om en stund. Det är ändå nästintill dött överallt...

Om några timmar är det spinning, så underbart!

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0