» × När man tappar orken att andas.

Ja när man inte orkar mer. När man inte orkar andas. När hjärtat har krossats för många gånger. Då vill man bara sluta kämpa. Då vill man låta hjärtat sluta plågas. Och låta själen bli fri. Man vill dö. Man vill vara ifred. Man vill leva det livet man drömt om i åratal. Man vill leva i en dröm. Där den du älskar håller din hand hårt och lovar att aldrig släppa den. Jag kommer aldrig få uppleva drömmen, inte den drömmen..

Jag lever i verkligheten och kommer få göra de. Jag kommer få hjärtat krossat, och själen får vara instängd, inte fri. Jag kommer få leva, det är nåt jag måste inse. Nån gång måste jag dö. Ibland vill jag göra de. Ibland vill jag låta själen bli fri. Jag kommer inte få vara ifred. Det kommer alltid finnas folk som tittar ner på mig och säger nedlåtande saker. alltid.. Men det kommer också alltid finnas de som älskar dig för den du är. Låt de älska dig, och bära dig i livet. Lev för de som älskar dig. För bestämmer du dig en dag för att låta själen bli fri, och låta hjärtat sluta plågas. Då kommer det rulla ner många tårar för andras kinder. På grund av att du inte trodde du var älskad. Du är älskad av många. Låt inte dom plågas för att du tror nåt annat.


Var dig själv och strunta i andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0