Slut på det roligt :(

Det finns inga ord som kan beskriva hur jag känner mig. Tårarna bara rinner och jag gör absolut inget för att försöka få stopp på dem.

För ungefär två timmar sedan fick jag ett mycket tråkigt telefonsamtal. Trist, tungt och bara så jävla förbannat tråkigt!!
Det går inte att förklara. Jag vet varken ut eller in.

Det kommer bli en lång kväll och natt. Sova är inte så motiverande just nu..
Och dessutom har jag en kraftig allergisk reaktion som håller på att ta död på mig... Varför hjälper inte alla dessa tabletter som jag dagligen ska äta??

/Trist!

Kommentarer
Postat av: Prebenmichelle

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-11-20 @ 14:48:03
URL: http://prebenmichelle.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0