Snö, glögg och annat i min vardag

Åå, den här snön gör mig så lycklig ♥

Det har snöat hela dagen och det går inte att vara annat än glad. Så underbart!
Imorse snoozade jag lite för länge. Jag var helt inställd på att jag började klockan 9.00, men när klockan blivit åtta så insåg jag att jag började redan kl. 08.30. Det blev en snabb morgon, 13 minuter senare hade jag duschat, sminkat mig, fått på lite kläder och var på väg till skolan. Det var mysigt att vandra dit. Dock väldigt varmt. Jag satte på mig vinterskorna och det var något jag ångrade! Jäklar vad varmt det blev. Sommarjackan åkte dessutom av och min tjocka tröja knäpptes upp. Där gick jag tillslut i linne och en uppknäppt tröja. Lagom temperatur för min del.
De jag mötte gav mig konstiga blickar... Vem fan har sagt att man måste ha massa kläder på sig när man inte fryser liksom? Nepp, för mig blir det inga vinterkläder på ett tag!

I skolan blev det massa plugg, och det fortsatte när jag kom hem. Hjärnan känns lite smått kokt, men det är nog så det ska vara.

Idag blev det som vanligt glögg-drickning. Så smarrigt. Dagens smak va Chili Choklad. Mycket god!! Det var inte sista gånger jag drack den!


Nu ska jag plugga en stund till innan det är dags att sova...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0