Snö!

Från regn till snö, så underbart!

Imorse vaknade jag av att regnet smattrade mot rutorna. Det var pissdåligt väder och jag ville bara gå och lägga mig igen. Jag var i och för sig ledig så det skulle inte vara några problem, men det fanns så mycket som jag behövde göra och därför valde jag att bita ihop och öppna kurslitteraturen.
En timmes plugg blev det innan jag började städa lägenheten. Det var ganska så mycket roligare, synd att det gick så fort och jag blev tvungen att fortsätta plugga...

Timmarna rullade på och jag bara pluggade och pluggade.
Kusinen kom hem från skolan och tillsammans cyklade i regnet till Giraffen för att handla mat till kylskåpet som ekade.
Hemma igen blev det plugg, glögg, plugg, tv och en del slappande.


Glögg med smak av äpple & kanel blev det idag. Den var helt okej. Imorgon testar vi någon annan sort.

Vid tjugo över nio var jag ute och ställde in min cykel och då hade det börjat snöa lite smått. Nu lite drygt en och en halv timma senare är det vitt på marken. Det går fort och fortsätter det såhär så blir cykelturen imorgon till skolan intressant!

Jag tänkte inte vara speciellt långvarig här nu. Det är en dag imorgon också och därför tänkte jag ganska snart börja göra mig klar för att sova.

Bjuder på några bilder:

Klockan 10.12


Klockan 21.22


Klockan 22.49

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0