Söndagkväll

Här sitter jag uppe ännu en sen kväll. Jag förstår inte vad det är som gör att jag aldrig kan gå och lägga mig i normal tid...

Inatt sov jag i alla fall mycket gott! Det var en underbar natt med 11 timmars sömn. Trots  detta var jag ganska trött imorse. Det krävdes många koppar kaffe innan jag vaknade till liv.

Lägenheten städades och tvätten förberedes... Resten av dagen har bestått av nationalekonomiplugg. Snacka om tugnt och tråkigt. Jag har läst, kliat mig i huvudet, läst lite till, kliat mig ännu mer i huvudet, läst om allt, och tillslut insett att jag inte fattat vad jag läst för tankarna har varit på något helt annat...
Nu är det trots allt kväll och 70% av allt det jag ska kunna på lördag har jag läst igenom. Ikväll orkar jag inget mer, hjärnan har fått nog!

Jag önskar att det blir några timmars sömn inatt i alla fall, det ser dock inte så lovande ut. Min fot har fått sig ett spel och gör hur ont som helst. Diklofenak har inte hjälpt och det är bara för mig att inse att jag kommer få ännu en nattsömn förstörd. Jippi, jag hoppar av glädje...NOT!

Snön fortsätter att vräka ner. Vi får väl se om det går att ta sig ut imorgon, de var här och plogade precis men det lär nog inte märkas att det gjordes om det fortsätter snöa så här mycket hela natten...

Nu ska jag stänga locket på datorn och försöka sova.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0