Spa-natt

Sova gick inte bra denna natten heller. Jag är för pigg för att kunna slappna av. Det är bara att inse att jag är en nattmänniska!

Just nu är det tyst och dött. På tv visas det inte mycket vettigt och på datorn händer det inte ett smack. Istället för att bara sitta här framför datorn så passade jag på att ha en spa-natt för mig själv.
En lång go dusch, hårinpackning och ansiktsmask är hittills avklarat. Nu ska jag sätta igång med naglarna. Det gamla lacket ska bort och nytt ska på.

Om några timmar är det dags att gå upp för att dra till skolan och därför tänkte jag göra ett nytt sovförsök om en stund.

Gonatt!

Ps. 1 månad kvar till julafton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0