Fredag och tillbaka till Kalmar

Varför kommer jag alltid i säng så sent när jag måste gå upp tidigt??

Sista träningen med laget var alltså igår. Det var verkligen blandade känslor. Självklart är det väldigt tråkig, men samtidigt så kom det egentligen inte som en jättechock. Det har varit få spelare ett tag och jag vet hur snacket varit utanför planen.
Det är tråkigt att det slutade så här, vi är några personer som slitit och kämpat för att få det att fungera. Jag önskar ibland att det man gjorde syntes.
Denna säsongen har jag dock inte varit lika delaktig i laget, men det har ju i och för sig sina anledningar. Det är dock väldigt få som vet om alla de mail och telefonsamtal som varit varje vecka. Jag har mellanåt haft fullt upp! Jag har fått reda på mycket som jag egentligen inte skulle vilja veta, men det är väl så det ska vara att sitta i styrelsen... All tid jag lagt ner är nu som bortblåst, glömd och i efterhand helt onödig...

Nog snackat om innebandy....

Jag hade värsta kampen för att komma ur sängen imorse och detta trots att väckarklockan ringde klockan 08.50. Det ska inte vara okej att vara trött då, men jag lyckades självklart komma i säng för sent och detta medförde att jag endast fick mig några få timmars sömn... men det var några underbart goa timmar!

Dagen startade med ett kunskapstest/dugga. Det gjordes över nätet och svaret kom direkt. Jag är ganska nöjd med mitt resultat och plockar nu med mig poängen till tentan.

Resten av dagen spenderade jag i soffan tillsammans med en sammanfattning, många powerpointar och en bok. Det var plugg för hela slanten som gällde. Snacka om att vara effektiv. Jag fick gjort riktigt mycket och kände mig väldigt nöjd.

Efter lite mat och dryck var det dags för mig att packa ner mina saker i väskan och bege mig hemåt till kära Kalmar igen. Jag valde att åka så sent som möjligt för att kunna umgås massa med min familj. Klockan 18.07 satt jag på tåget påväg hem igen.

Pigg och glad...

 

Vid halv elva öppnade jag dörren till lägenheten, det var kolsvart och jag hade en helg för mig själv framför mig.
Imorgon är det tidig uppstigning igen, och självklart sitter jag uppe för länge. Allt är som vanligt helt enkelt...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0