Designbyte

God kväll!

Tidigare idag påbörjade jag en renovering av bloggen. Det var dags för ett designbyte, den gamla hade suttit där för länge. Jag har gått runt och funderat på detta de senaste månaderna, men tyvärr har det inte funnits någon tid.

Hur det blev vet jag inte riktigt, jag vet inte vad jag känner. Designen är dock inte riktigt klar, det finns lite småpill kvar att göra, men det får bli någon annan gång.

Huvudet håller fortfarande på att spränga, men lite bättre mår jag i alla fall. Mina klasskamrater är just nu ute och super skallarna av sig, jag hade gärna varit med men tyvärr hade jag aldrig pallat det. Jag anser att det är bättre att vara hemma och krya på mig istället, imorgon hoppas jag att det blir en sväng till gymmet!

Dagens middag bestod av en gurka och ett glas vin. Ingen god kombination ;)

Mina ögon går i kors och jag ska därför ta med mig datorn till sängen och surfa runt en stund innan jag ska sova.
Imorgon är det en ny dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0