Fortfarande vaken

En och en halvtimme har gått sedan det förra inlägget och än så länge finns det inte som helst tecken på att jag är påväg att somna.
Jag är piggare än på länge. Helt galet.

Det börjar bli ganska trist att inte kunna sova. Det är fortfarande helt dött på msn och facebook. Absolut ingen alls inloggad på msn, galet! På facebook finns det just nu två personer i chatten, men det verkar vara som de har somnat ifrån datorn.
På tv visas det typ någon variant av Robinson, vet inte vad det heter men jag har kollat på det ett antal gånger under de nätter då jag inte kunnat sova.

Om 4,5 timmar är det seminarium. Jag känner mig sjukt laddad! Det jag ska säga sitter som ett rinnande vatten. Under denna natt har jag lyckats lära mig det utantill. Starkt jobbat av mig! =)

Bara för att jag har tråkigt så passar jag på att bjuda på en bild.
Min älskade bebisblåa fleecefilt och jag:



Ääh, det är nog dags att göra ett nytt försök med att sova.
Sängen här kommer jag! :D

Kanske vi hörs igen om en stund. Allt hänger på om jag somnar eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0