Hem igen

Framme i Kalmar om några timmar...

Det blev en sen kväll för mig. Jag tjuvade min storebrors dator för att ta igen alla de program jag inte kunnat se pga min dator. Nej, jag är inte beroende ;)

Imorse vaknade jag på helt fel sida. Det blev bara någon timmas sömn så egentligen är det inte så konstigt...
Lämnade hemmet strax innan åtta för att börja min resa hem igen. Underbart är kort. 15 timmar i Göteborg blev det denna gång...
När jag klev av bussen kände jag hur det kliade på handleden. Jaha, en allergisk reaktion... men vad fan är det jag reagerar på? Jag har ju liksom inte ätit idag...!
Det är bara så störande! Jag har tagit hjälp av Betapred för att få stopp på alla uslag. Det kliar som fan på ryggen och armarna. Överlever jag resan hem så blir jag extremt glad.

Det här måste få ett slut!!!

Yes, jag är bitter idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0