Nattuggla

Tja gott folk!

Här sitter jag vaken mitt i natten. Att sova går verkligen inte, det finns många olika anledningar till detta. Det främsta är nog ändå att jag inte är ett dugg trött. Att jag inte är trött är egentligen helt otroligt. Jag var sjukt trött när jag vaknade imorse, och då hade jag ändå sovit i tio timmar. Skoldagen har varit tung. Det är mycket som ska göras och pluggas på. Mycket ledig tid finns faktiskt inte.
Idag gjorde jag och min grupp klart det sista på grupparbetet. Om lite drygt sex timmar är det dags för seminarium. Jag sitter just nu och pluggar lite på det. Det finns liksom inte så mycket annat att göra nu när alla sover. Det är dött både på msn och facebook.

Trots att jag nu sitter här helt ensam så är det absolut inget som jag deppar över. Det är ganska trevligt att bara sitta i soffan och fundera och analysera på allt och lite till. Hur länge denna dag kommer pågå för mig är lite intressant. Jag hade önskat att jag sov just nu, men det finns en natt imorgon att sova på. Jag är helt enkelt inte så noga med att sova just i natt.

Dagen idag har i alla fall varit helt okej, mycket plugg men det är väl så det alltid är inför en tenta. En paus hade varit härligt att få... men det lär dröja ett tag tills jag får andas ut.
Min räddning idag stavas Emma. Min lilla älsklingskusin ringde framåt kvällen. Egentligen ville hon ingenting, men det är alltid lika roligt att prata med henne. Hon är alltid så glad och underbar. Det är min flicka det! Om mindre än tre veckor befinner hon sig förmodligen hos mig. Jag längtar något enormt. Det var ett tag sedan jag träffade henne sist och visst känns det.
Jag minns första gången jag träffade henne. Det var en torsdag klockan var strax efter halv sex. Emma var då en vecka gammal. Hade på sig sina vinröda små byxor och body med blandade färger, mest gult. Ja, jag minns första mötet med henne. Det är svårt att glömma det.
Jag älskar henne bara mer och mer för var dag som går.
Underbara flickan ♥

Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst här just nu, men det får räcka för stunden. Kanske återkommer om några timmar om jag inte kan sova.

Ha en underbar natt!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0