Paus

Efter många timmars funderande kunde jag tillslut bestämma mig.

Jag sitter just nu på tåget mot Göteborg. Det var inget lätt beslut, men jag tror nog ändå att jag gjorde det som är bäst.
Det har varit mycket plugg de senaste dagarna och lägenheten ovanför har renoverats. Jag har inte kunnat slappna av, vilket gjort att jag nästintill kännt mig helt död. Alla dagar har varit likadana.

För att få ett avbrott från allt valde jag tillslut att boka en tågbiljett hem till Göteborg. Det här behövde jag nog. Även om det bara handlar om några timmar där hemma så tror och vet jag att jag kommer komma tillbaka till Kalmar med mycket mer energi och ork.
Jag kommer till Göteborg klockan 15.52 och beräknas vara hemma i huset ungefär en timma senare.
Imorgon klockan 8 åker jag tillbaka till Kalmar igen...

Ikväll är det innebandymatch som gäller! Tagga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0