Saknad

Idag känns allt tungt.

Jag vet inte vad som hänt, men idag saknar jag allt och alla. Hade jag haft tid så skulle jag åkt hem till Göteborg direkt, träffat alla kompisar, kramat älsklingsEmma, umgåtts med familjen och bara njutit av närheten. Det är ju mindre än en vecka sedan jag var hemma, varför känner jag så här nu?

Räddningen blev gymmet. Jag blev tvungen att dra dit för att rensa hjärnan lite. 2 timmar krävdes för att jag skulle känna mig nöjd. Svetten rann och jag kände mig lite gladare.
Kvällen har jag bara spenderat i soffan framför kurslitteraturen. Det har blivit lagom mycket plugg, det är ju trots allt fredag och då ska man, enligt mig, inte plugga speciellt mycket.

Imorgon är det dags för gymmet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0