Sjuk + tenta

God förmiddag!

Hoppas att du sovit gott, det har i alla fall jag gjort. Mindre gött var det dock när jag gick upp imorse. Feber och spränghuvudvärk, och på schemat stod det TENTA! Jag ville bara lägga mig i sängen igen och strunta i allt. Fy va trött jag var på förkylningen när jag vaknade.

Ganska nyss kom jag hem från tentan, hur det gick vet jag faktiskt inte. Det kan ha gått hur som helst. Jag fick svarat på alla frågor, men det behöver tyvärr inte betyda att det gick bra.

Snart är min mat klar, det blir mina efterlängtade hemmagjorda köttbullar. Köttbullar är nog det godaste man kan äta!
Efter maten ska jag vila en stund, sen får vi se om jag orkar vara med och supa skallen av mig ikväll..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0