Slut på det roliga

Nu var det slut på det roliga. Imorgon sätter jag mig på tåget tillbaka till Kalmar.
Jag har under de få dagar jag varit hemma hunnit med att spela både match och träna innebandy. Lite trist att inte kunna vara med på matcher och träningar, men detta är något som jag visste om när jag sökte högskola.

Sugen efter att spela mera finns kvar och jag är helt övertygad om att jag ganska snart kommer åka tillbaka hit till Göteborg för att kunna lira lite.
Fram tills dess får jag träna på egen hand. Nästa gång jag kommer hit ska jag vara starkare och med förbättrad kondition. Jag går redan nu under namnet "Marstrands-tjejen" på gymmet, och det är av den anledningen att jag alltid har t-shirt med Marstrandsloggan på ryggen. Kanske jag kan ragga upp någon som vill spela med oss ;) Haha

Fick träffat min lillälskling idag, det var behövligt. Jag har saknat min lilla flicka, och jag är helt övertygad om att hon saknat mig. Många kramar blev det innan vi båda var nöjda.

Väskan ska nu packas och jag ska in i duschen.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det roliga har bara börjat :)

2010-10-15 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0