21/9

Imorgon är det tenta som gäller för min del. Det har blivit en del plugg de senaste dagarna..

Igår när jag gick upp ångrade jag stort att jag suttit uppe och kollat på valvakan hela natten. Att lämna sängen när väckarklockan ringde vid strax efter nio var inte alls kul. Och gymträningen gick inte bra. Jag var för trött för att kunna fokusera, sömnbrist var något jag led av!

Dagen fortsatte i zombie-tecken. Jag kände mig helt död! Ögonen ville inte vara öppna, men samtidigt så hade jag inte tid med en tupplur.
Framåt kvällen fick jag dock nog. Klockan 20.03 låg jag i sängen, redo för att sova. Att det tog lite drygt två timmar innan jag somnade gjorde absolut ingenting. Det var bara härligt att kunna slappna av och ta det lite lugnt.

Imorse kände jag mig utvilad. Jag gick upp vid nio-tiden, precis som planerat, satte på mig träningskläder och cyklade till gymmet.
Träningen idag gick så jäkla bra! Jag hade massa energi och kraft. Svetten rann och jag kände mig lycklig. Det är ganska otroligt att man kan bli lycklig av att svettas ;)

Resten av denna dag kommer bestå av plugg och lite mera plugg...

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0