7/9-2010

Idag är jag bitter, trött och irriterad.
Foten min spökade igårkväll och det gjorde att hela min kväll blev ett helvete. Jag spydde av smärta och ville bara kapa fothelveten. Framåt midnatt började den ge med sig och jag kunde därför slappna av och somna gott...

Om man bortser från foten så var hela gårdagen kanonbra! Jag var trött när jag vaknade, ville inte riktigt lämna sängen. Det blev lite stressigt då jag helt plötsligt hade tre minuter på mig att göra mig klar för att cykla till skolan...
Föreläsningen som var varade endast i två timmar. Den var givande och intressant.
Lite lunch i skolan blev det för mig och min grupp innan vi drog hem till mig för att plugga och äta äpplepaj. Riktigt trevlig dag :)

Hela eftermiddagen och kvällen gick till att plugga, dvs sitta och läsa i en bok. Det börjar bli lite tröttsamt att bara läsa, men det är väl bara att bita ihop.

Idag har jag haft en föreläsning och snart är det dags för lite information. I eftermiddag blir det plugg med gruppen. Grupparbetet ska göras klart...

Nu måste jag avsluta...
Hörs en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0