Böckerna har kommit!

Nu börjar pluggandet på allvar!

Stunden på bibiloteket var trevlig och vi fick gjort en hel del. En sväng på stan och systembolaget hann vi med innan det var dags att gå till skolan. Linda fyllde 20 år idag så systemet var ju bara ett måste ;)

Föreläsningen idag var på tre timmar. Det var intressant och lärorikt! Tiden gick väldigt snabbt och helt plötsligt var det dags att cykla hem.
Jag valde dock att cykla förbi lägenheten och fortsätta till Berga för att hämta mina böcker. Nu kan jag äntligen plugga på riktigt!
Jag har sedan jag kom hem för ungefär två timmar sedan suttit i soffan och läst i den ena boken. 127 av 362 sidor är avklarade. Det går framåt, men jag har fortfarande mycket kvar att läsa. Den andra boken har jag inte kollat i ännu..

Kusinen ringde klockan 18.03, samma tid som de senaste 5 dagarna. Hon har alarmet inställt så att hon inte glömmer av att ringa mig. Min lilla snuttfia!
Om en vecka befinner jag mig hemma, det är helt galet. Tiden går så fort. Jag har snart bott här i två veckor...
Resten av denna dag kommer bestå av plugg, plugg och lite mera plugg. Det finns faktiskt inte så mycket mer att göra.

Nä, nu ska jag fortsätta läsa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0