God förmiddag!

God förmiddag!

Min dag startade för ett par timmar sedan. Jag vaknade drygt en halvtimme innan väckarklockan ringde. Hur det gick till vet jag inte... Jag hade svårt för att sova inatt, kroppen skrek efter värme och huvudet kändes tungt. Det var först efter halv fyra som mina ögon äntligen stängdes.

Imorse vaknade jag som sagt av mig själv. Klockan visade på 8.32. Jag hade as ont i nacken, men det var inte så konstigt då jag upptäckte att jag haft mobilerna som huvudkudde. Det är sjukt vad mycket konstigt man kan göra i sömnen.

Just nu befinner jag mig, tillsammans med 3 kompisar, på Linnéuniversitetesbiblioteket. Vi håller på att ta reda på lite fakta till det grupparbete som ska skrivas. Jag trivs kanonbra i gruppen och jag är helt övertygad om att det här kommer bli mycket bra!

Idag är det förresten en vecka kvar tills jag drar hem en sväng. Efter seminariumet som äger rum på torsdag morgon är det dags för mig att sätta mig på tåget. Jag har än så länge inte bokat någon biljett, funderar på att satsa på en sistaminuten, det blir lite billigare så.
Jag har planerat att stanna fram till söndag eftermiddag, på måndagmorgon är det föreläsning och då gäller det att jag är tillbaka i Kalmar.

Kusinen drar till sin pojkvän imorgoneftermiddag och kommer hem igen på söndag/måndag. Jag kommer helt enkelt vara ensam i lägenheten. Det är dock inga problem, då jag har sjukt mycket att plugga på. Mina böcker har kommit idag så jag lär väl sitta och läsa dem hela helgen.

Det är nu dags för mig att återgå till pluggandet. Här ska allt skrivas!

Vi hörs!
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0