Livet i ett kylskåp...

Jävlar va ont jag har!!!

Japp, min fot är helt kass. Den klarar inte av denna kyla som är i lägenheten. Raggsockor är ett måste, golven är så kalla!
Jag har riktigt ont, smärtstillande är ett måste för att jag ska kunna klara av hela dagarna. Det var längesedan jag hade såhär ont i så många dagar som jag haft nu. Det är allt förutom roligt. Allt blir dåligt när foten är som den är.
Jag har absolut ingen matlust, det är verkligen en kamp att få mat i magen. Maten är ju liksom klar och bara att värma. Det är ju inte ens ansträngande.
Ja, jag känner mig lite bitter just nu. Det är tufft att handskas med denna smärta. Det är något utav det värsta jag varit med om. Jag vet att det enda som hjälper är att få lite värme på den, men hur lätt är det då? Jag har ingen vetekudde här att värma och att stå i duschen hela dagarna har jag inte tid med.

Om man bortser från foten och kylan så är allt verkligen toppen! Skolan har dragit igång på allvar och de tre första föreläsningarna är avklarade. Ett grupparbete har påbörjats. Allt känns kanon. Jag fattar det som sägs under föreläsningarna och hänger med bra. Det är riktigt intressant och snart kan jag allt om organisation och ledarskap.
Det här programmet känns så rätt för mig! Jag trivs kanon, det går inte riktigt att förklara liksom!

Den här dagen har varit bra! Jag vaknade utsövd då väckarklockan ringde vid halv tolv. En go, varm dusch blev det innan jag satte på mig kläder, sminkade mig och cyklade till skolan. Föreläsningen var tre timmar, många tyckte att det var långt och plågades igenom. Jag som är van vid lektioner på 3h & 20 min tyckte att det kändes normalt. Jag har insett att min tid på GTG har haft sina fördelar, även om det nu i efterhand är jäkligt gött att slippa stället, volvos fabriker och allt som hade med den utbildningen att göra.
Efteråt blev det en stund pluggande på grupparbetet, vi var dock ganska sega och bestämde oss istället för att ge upp pluggandet och träffas klockan 10.00 imorgon på biblioteket. (Hur ska man orka upp så tidigt? :S)

Imorgon är det alltså plugg innan föreläsningen börjar klockan 14.00. Den pågår bara i tre timmar och efter det kommer det bli en del plugg för min del. Tentan är om tre veckor och det är alltid bra att börja plugga riktigt seriöst i tid!

Om en stund ska jag ta mig en lång dusch och hoppas på att foten blir lite varmare, sedan är det raggsockor och varma filtar runt den som gäller. Jag vill inte behöva ta mer tabletter idag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0