Sista september

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag ser fram emot att få lägga mig i sängen och sova!

Natten som var, var långt ifrån rolig. Jag sov jättedåligt, vaknade en gång i halvtimmen. Slappna av klarade jag inte göra. Vad detta berodde på vet jag inte, men något som jag däremot vet är att jag hatar när det blir så!
I och med detta var jag sjukt trött när jag skulle gå upp vid strax efter åtta imorse.
Inte ens en dusch fick mig att vakna till liv...!

Föreläsningen i skolan om presentationsteknik gjorde mig ännu tröttare. Allt som sas var bara en repetition från gymnasiet. Så tröttsamt!

För några timmar sedan var jag på gymmet och tränade tillsammans med Linda. Det behövdes verkligen!
Trots detta så blev jag inte ett dugg piggare. Jag går runt som en zombie... egentligen vet jag inte varför jag sitter och skriver här. Det är ju bara meningslöst!

Jaja, nu ska jag slappa en stund i soffan innan jag förflyttar mig till sängen. Inatt hoppas jag på att få sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0