Sova?

Kvällen pågår ännu för min del. Det finns inga som helst tecken på att det är dags att sova.
Jag ligger i sängen och tittar på gamla tvprogram på datorn. Det finns liksom inte så mycket att göra just nu. Ute är det ganska tyst, man hör dock folk som går i trapphuset med jämna mellanrum. Det slår i dörren, vilket är jäkligt störande. Jag får nog införskaffa en list som dämpar ljudet lite!

Jag önskar inget hellre än att få sova nu. Det är så förbannat tråkigt att bara ligga här och se klockan gå...
Det finns en del olika orsaker till att jag inte kan sova, för det första är jag inte trött och för det andra gör min fot så förbaskat ont!
Jag funderar nu på att ta några tabletter och hoppas på att få ett par timmars sömn innan kroppen säger ifrån! Jag förstår mig inte på det här längre. Jag har aldrig tidigare reagerat såhär mot diklofenak, varför ska det börja nu när jag verkligen behöver ta tabletterna för att överleva en dag?
Jag blir så galen på detta!

Nä, nu ska jag lägga datorn bredvid mig och försöka slappna av och ignorera smärtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0