Trött!

Kan inte dagen bara ta slut så att jag kan få sova??!

Idag har jag varit trött, verkligen helt slut. Det har inte funnits mycket energi att spendera på dagens alla timmar. Bara att lämna sängen imorse klockan 8.00 var en kamp. I vanliga fall skulle det ha räknats som en sovmorgon och jag skulle ha vaknat utvilad. Idag var det dock annat...

En sväng till skolan blev det innan jag åkte vidare till ett annat ställe för att avklara dagens viktigaste punkt. Nu är det bara att vänta och se hur det blir...

Tillbaka till skolan efter det för att plugga med gruppen. Vi fick gjort ganska mycket.

När jag kom hem blev tröttheten ännu värre, inte ens en sväng på gymmet gjorde mig pigg. Nu ligger jag bara i soffan och inväntar kvällen. Jag vill sova, men det är lite för tidigt att göra det nu.

Imorgon hoppas jag på en lite bättre dag med mer energi i kroppen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0