Valvaka hela natten lång :D

Nu har jag snart gjort min plikt, valvakat ändå sedan klockan åtta (eller när det nu startade). Det har väl inte varit så värst intressant, men har jag röstat så måste jag ändå ta reda på hur allt slutar!

Jag är dock sjukt trött och bara för detta så är jag väldigt flummig. Det är så typiskt mig, alltid när tröttheten kommer så blir jag helt skruvad. Men det bjuder jag på. Jag och Carro har i alla fall haft jäkligt roligt på facebook :P

Och på tal om ingenting alls, min datorn håller nog på att leva sina sista månader. Fläkten lägger av ibland och jag kan lova dig att det inte är speciellt mysigt att ha den i knät då. Det blir typ as hett, och man bränner sig faktiskt! Tur för mig att jag har min fläktplatta här, annars kan jag lova dig att datorjäveln hade börjat brinna!

Ääh, det är ingen idé att jag skriver något mer här, det blir bara massa gojja ändå.

Snart river nog grannen väggen in till mitt rum, det ska bli intressant ;)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0