13 April 2011

Dagarna går och på bloggen uppdateras absolut inte.
Jag har tappat suget, det är inte lika roligt att blogga längre. Det kan vara så att jag har tröttnat lite smått. Det är få som vet om alla mina bloggar som jag har skrivit på under mina 6 år här i bloggvärlden. Just nu är det "bara" 5 stycken som uppdateras med jämna mellanrum, och då är inte den här medräknad.
Jag tror det helt enkelt har blivit lite för mycket, vilket egentligen kanske inte är så konstigt.
En blogg för mig är en sida där man ska skriva det man känner för och tänker på. Det ska inte finnas några måsten. Nu har jag tyvärr haft många olika bloggar om olika saker, det har bara varit jobbigt att ständigt behöva tänka på vilken blogg jag skriver på för att inlägget inte ska hamna på fel blogg... Ja, det är sjukt och jag förstår ärligt talat inte varför jag sysslat med det här...

Det är först nu som jag inser att bloggen faller längre och längre ifrån mig, jag är inte lika intresserad längre av att varken läsa eller skriva bloggar. Sedan jag skaffade min iphone så har det bara blivit ännu mindre datoranvändning. Nu är min dator avstängd så mycket det bara går. Är det något viktigt jag måste kolla så använder jag mobilen. Det datorberoende som fanns för ett tag sedan är borta. Jag tycker bara det är slöseri att sitta framför en skärm medan klockan tickar på. Jag har så mycket annat för mig som jag anser är viktigare.

Jag kan ändå passa på att uppdatera er med att foten äntligen går framåt igen, halsen gör nästan inte alls ont och att skolan går bra. Jag har även skrivit under mitt anställningsavtal inför sommarjobbet. Lönen är fett go!

Jag har även fått ett par kommentarer från engelsktalandepersoner de senaste veckorna. De är bara kommentarer på inlägg som är ett par år gamla. Det är lite läskigt. Hur har de hittat hit och vilka är de?

Nu ska jag göra klart min inlämningsuppgift som ska in imorgon.

Vi hörs en annan gång!
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0