26/4

Dagarna går, solen skiner och livet känns underbart!

Jag har haft många underbara dagar sedan jag uppdaterade här sist. Det har även funnits stunder som varit mindre bra, men man kan inte alltid vara på topp!

Det har egentligen inte hänt speciellt mycket sedan jag skrev här sist. Lillebror klarade sitt körkort för drygt en vecka sedan och kör nu runt med min bil.
Påsken firade jag hemma hos familjen. På skärtorsdagen kom jag hem och annandagen var jag tillbaka i lägenheten.
De dagar jag var hemma passade jag på att slappa och lata mig så mycket jag bara kunde. Jag lyckades samla massa kraft och energi och känner mig nu redo för de sista veckorna innan det är dags för sommarlov!
Träffade även några släktingar, vilket självklart var mycket kul. Ett par födelsedagar hann jag också med att fira när jag var hemma...

Jag har kommit igång med träningen igen. Idag har jag sprungit 2*30 minuter. Så underbar.
Solen skiner dessutom, och jag gjort det i några dagar.

Avslutar detta meningslösa inlägg med att gratta storebror som idag fyller 22 år.
GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0