Trött & slö!

Jag är slö och trött. Det finns liksom ingen energi kvar i min kropp. Varför är det såhär?

Imorse blev det en tidig uppstigning, jag vaknade strax innan sex och var pigg. Träningskläderna åkte på och en joggingrunda hanns med innan jag klockan sju befann mig på gymmet. Idag var benen något stumma, gårdagens träning hade satt sina spår. Det blev ungefär en timmas styrketräning, underbart!

Jag drog mig sedan hemåt, duschade och satte mig ute på balkongen för att plugga. Timmarna bara försvann och helt plötsligt vad det dags för den sista föreläsningen i denna kurs. Det var bara repetition, å nu känns det inte alls bra inför tentan på fredag!
Jag var hemma igen vid tre-tiden, trött och slö.... och inte blir det bättre. Jag har sedan dess pluggat hela tiden. Det är bara så segt just nu.
Huvud & hals gör ont, kroppen är seg, näsan rinner... Jag har inte tid med en förkylning nu. Det är väl så jävla typiskt att jag ska åka på nått sånt här nu när jag kommit igång med träningen igen. Ååå va trött jag blir!

Jag ska nu återgå till pluggandet. Bara några timmar till, sedan räcker det för idag.
Imorgon är jag helt ledig, men självklart blir det stenhårt plugg hela dagen!

Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0