Dagarna går fort!

Det var länge sedan jag skrev här, men det finns en del anledningar till det.
Jag har haft mycket att göra i skolan, det har varit tentor och mycket plugg helt enkelt.
Foten går det tyvärr inte framåt med, jag har fått en inflammation i senan och fästet på insdan och därför blivit tvungen att ta ett steg bakåt i sjukgymnastiken.

Jag har inte känt mig helt på topp efter att det först var mycket i skolan och när foten började krångla så rasade liksom allt. Jag kände att jag inte klarade av att vara social. Jag ville fokusera på viktigare saker än att sitta framför datorn. Mitt mående är något jag har prioriterat mer än sociala saker. Mina kompisar blev lite smått oroliga när jag inte varit inne på facebook på två veckor, men jag blev tvungen att göra det som var bäst för mig.

Det har alltså hänt en del sedan jag uppdaterade sist, jag kommer dock inte skriva om allt men här är några dagar som jag minns mer än andra.
Vi har haft sol och vår i Kalmar. Det var ett tag sedan man kunde sitta i linne och shorts på balkongen utan att frysa!

Jag har haft många underbara dagar i skolan tillsammans med mina kompisar!

Ätit god mat har jag också gjort





I fredags var det dags att fira en Kalmarkompis som fyllt år. Hon hade bestämt att det skulle vara barbietema, och alltså skulle alla vara klädda i rosa kläder. Det beställdes även en vit tårta, och självklart fixade jag det.


 

 

 

På kvällen var det skottlossning 100 meter i från längenheten

I måndags opererade jag bort mina mandlar.

 

 

 

Operationen gick bra och jag blev utskriven strax efter klockan nio igår morse. Jag bestämde mig ganska snabbt för att ta tåget hem till Göteborg.
Och nu sitter jag här hemma i huset, familjen är i skolan/på jobbet. Jag är ensam hemma och har inte så mycket att göra. Jag har inget skolarbete och kan därför njuta av att bara vara ledig.

Vi hörs snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0