Söndagkväll!

Min sista dag på Borealis är avklarad...
Det blev en relativt lugn dag och det tackar jag för! Imorse när väckarklockan ringde kl. 03:50 kände jag mig mer död än levande. Det var segt att lämna sängen och lite konstigt kändes det när jag dessutom mötte storebrorsan i köket. Han hade precis kommit hem från krogen...

På jobbet åt vi smörgåstårtorna som jag och mamma gjorde igår. Det var uppskattat!


Smarrigt!

Strax efter halv två lämnade jag Västra packstationen för att gå till omklädningsrummet och tömma skåpet. Alla kläder, skorna, hjälmen och glasögonen åkte ner i en påse. Denna påse lämnades sedan tillsammans med inpasseringskort och nycklar till min chef.
Klockan 14:02 rullade jag iväg från parkeringen. Sommarjobbet var över för i år.
Nu är det tillbaka till skolbänken som gäller!

Jag tog en sväng in till Kungälv efter jobbet. Lite hårfärg köptes och bilen tankades.
När jag kom hem la jag mig på sängen och somnade direkt.
Några timmar senare vaknade jag av att lillälsklingen kom på besök. Jag fick helt enkelt trotsa min trötthet och vara social i ett par timmar!

Nu är i alla fall kvällen här och jag är fortfarande trött. Huvudet och halsen gör lite ont, är det dags att bli sjuk nu?
Jag har den senaste timmen myst med Twixie, underbara älskade lilla gnagare. Chim-chim sover just nu så henne får jag gosa med om några timmar.










Jag har nu en ledig vecka framför mig. Planen just nu är att jag på lördag åker ner till Kalmar igen.
Idag är det förresten exakt ett år sedan jag flyttade ner, ett år sedan jag flyttade hemifrån. Snacka om att tiden går fort!

Någon timma till med min klättrande, gnagande och underbara Twixie väntar nu. Sedan när den stora vaknar blir det några timmars kelande med henne...

Imorgon är det måndag igen, dagen då man ska börja sitt nya liv. Jag tänkte köra på detta, ta bort allt det negativa i huvudet och fokusera på bra saker.

Tack för mig!
Ha en bra vecka!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0