Paus!

Bloggen ligger på is...

Just nu har jag en ganska så jobbig period där allt verkligen går upp och ner. Julen har varit fruktansvärt jobbig trots att den egentligen varit lugn.
Jag har bott hemma hos X sedan i lördags pga olika anledningar.
Jag kom hem till familjen idag igen...

Jag kommer inte skriva speciellt mycket här, det är lite kaos i mitt liv just nu.
För att inte skapa massa felaktiga uppfattningar hos mina läsare så väljer jag att inte dela med mig om saker som händer i mitt liv just nu.

När jag återvänder hit på riktigt vet jag inte. Kanske jag redan imorgon är tillbaka.... Eller så tar det längre tid. Det återstår att se helt enkelt!

Ha det bra så länge och ta hand om sig själv och nära & kära!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0