10/2

Här sitter jag i soffan och har lite smått beslutsångest. Ska jag vara glad eller ledsen?
Den här dagen har gått fort. Imorse vaknade jag efter ca 6 timmars sömn och upptäckte att det var vitt på marken. Vart tog våren vägen?

Dagen har gått fort, men jag har fått gjort riktigt mycket. Hämtade i förmiddags ut ett paket, nytt modem, tittat på en film, varit i skolan och pluggat lite. Jag har dessutom blivit attackerad av badrumsskåpet. Pannan och näsan fick sig en rejäl smäll när jag körde huvudet i kanten. Så jäkla klantigt.

Snygga märken i pannan och på näsan. Klantskalle!

När jag höll på att deppa som mest över mitt ansikte så upptäckte jag att gipset hade spruckit. Till en början var det inte så mycket, bara halvvägs runt.

 

Några timmar senare sprack det totalt.

Jag blev till en början väldigt irriterad, men nu är jag glad. Eftersom det redan var helt kasst så tog jag mig friheten att göra det lite bekvämare för mig och mitt ben. Så här blev resultatet:

Det blev riktigt bekvämt! Nu luftas benet mycket och jag kan röra mer på min fot.

Det är verkligen riktigt gött. Jag passade på att mäta mina vader och kom fram till att det nu skiljer 4 cm mellan dem...

 

Jag vill bara gråta över mitt ansikte, men samtidigt är jag glad och nöjd över foten...

Imorgon är det fredag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0