2 februari

Godkväll!

Imorse vaknade jag vid elva, trött och lite besviken på mig själv. Jag trodde inte att jag kunde sova så länge, men så var det tydligen. Hade jag inte ställt alarmet så skulle jag säkert sovit några timmar till. Helt galet att jag kan gå från att sova bara några få timmar till att sova mer än normalt.
Plugget gick inte riktigt så bra som jag tänkt mig, men jag fick ändå gjort otroligt mycket. Det blev även lite (för mycket) dator och msn, men jag blev tvungen att diskutera lite med några kompisar.

Jag har egentligen inte något vettigt att säga. Det händer liksom inte så mycket här hemma. Jag är ensam hela dagarna och när familjen väl kommer hem så blir det middag och sedan är stunden tillsammans över. Men jag tycker ändå det är väldigt härligt att vara hemma.

Imorgon är det plugg som gäller igen...

Nu är det tv resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0