28/2

Jag vet inte längre vad jag tycker och tänker. Känslorna förändras från dag till dag. Ibland är allt toppen, ibland åt helvete...

Förra veckan försvann gick snabbt. Sofia var här torsdag och fredag. Äntligen lite besök! Vi hade det hur underbart som helst. Det blev ett besök på Öland och massa shopping. Läs mer på Sofias blogg!

I fredags efter att Sofia lämnat mig så var det utgång med Kalmarbrudarna. Vi besökte diverse olika krogar, men avslutade allt på Harrys. Det blev en lugn kväll för mig, jag var trött redan innan det var dags att börja förfesta och valde därför att inte dricka speciellt mycket. Klokt val enligt mig!

Igår drog jag äntligen igång träningen på allvar. Det har varit två jobbiga månader utan träning. Att cykla till gymmet är underbart! Jag har saknat det! Trots att jag nu två dagar i rad har kört 2st 2 timmars pass så är jag ändå inte nöjd. Jag längtar till dagen kommer då sjukgymnaster ger mig klartecken på att få börja springa. Att inte få springa gör att gymmet blir så jäkla tråkigt.
Hittills har jag inte gjort någon benstyrka, utan det har bara blivit massa annat. Jag vågar liksom inte träna benen något, tänk om jag gör en övning där foten belastas... Jag har liksom inte lust att pajja något nu!

Annars är det mycket plugg som gäller...
Tråkig uppdatering, men jag har ingenting att säga. Jag är trött...

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2011-03-01 @ 22:17:31
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Malin

Räkbåt 4-ever <3

2011-03-01 @ 23:14:29
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0