Bit ihop!

Jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen. Det är så mycket annat nu som gör att jag inte har lust att göra någonting.
Jag har i ungefär en veckas tid haft riktigt ont i ryggen. Detta har gjort att jag har mått ganska dåligt samtidigt som jag sovit riktigt kasst! Jag tycker det är jobbigt med att ha ont i just ryggen. Det spelar ingen roll vad jag än gör för det gör ont hela tiden. Det absolut värsta är ändå när jag går. Den smärtan är långt ifrån rolig. Det gör så förbannat ont.
Jag har spenderat många timmar i sängen de senaste dagarna, att gå upp har inte varit prio ett. Till en början trodde jag att detta var början på en förkylning, men det verkar inte vara så. Jag har visserligen väldigt ont i bihålorna och en extrem huvudvärk, men det är liksom ingen förkylning. Det var först igår som jag kom på varför ryggen beter sig som den gör. Klart som fan att det har med min gipsade fot att göra. Jag snebelastar ryggen i och med att den gipsade foten är högre än den andra. Det är ju så självklart. Att jag inte tänkt på det tidigare!
Jag får helt enkelt bita ihop i drygt två veckor till, för det är så kort tid det är kvar tills gipset ryker.

På något konstigt sätt så är det mycket lättare att hantera denna smärta när jag vet vad det beror på. Nu ser jag ändå ljuset i tunneln, det är inte lång tid kvar.

Bit ihop och kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0