Zombie

Jag känner mig som en zombie. Huvudet gör ont och jag är långt ifrån pigg.
Mina dagar går ut på att plugga hela tiden. Det är tungt just nu. Jag har verkligen ingen motivation.

Jag längtar till dagen kommer då jag får träna. Det suger att bara sitta stil. Jag klarar av promenader på ett par kilometer men blir det mer än så så säger foten ifrån direkt. Den smärtan är långt ifrån go! Jag vill att tiden ska gå snabbt. Det är lite mindre än 3 veckor kvar nu. Att det redan har gått drygt 5 veckor sedan operationen kan jag inte förstå. Det kändes ju som om det vore förra veckan jag gjorde den. Det var nästan exakt en månad sedan jag fyllde år... och än har de inte frågat efter legitimation på systemet. Det är ju värdelöst! Inte roligt längre... Ser jag ut att vara så jävla gammal?

Annars händer det inte så mycket. Jag åker förmodligen hemåt på onsdag. Fram tills dess är det plugga som gäller...

Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0