Å så var det söndag igen...

Ibland undrar jag vart all min energi kommer ifrån...

Dagarna rullar på och istället för att skriva massa här så får det bli några kort som kan beskriva de senaste dagarna...




Alltså fixat naglarna...


Bakat en ganska så maffig tårta!


Tvättat


Saknat kompisar

Å så har jag skrivt en tenta, fixat med en inlämningsuppgift och dessutom sovit otroligt lite!

Jag har idag varit i skolan sedan strax efter fem imorse. Otroligt segt, men jag har fått gjort en hel del. Nu tror jag dock att det är färdigpluggat för idag. Jag tar en sväng till Kalmar centrum för att fördriva tiden fram tills nästa sak på listan ska bockas av istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0