Lösningen på sömnproblem

Det har jag ju självklart ingen, alltså lösning på sömnproblem.

Jag brukar i snitt sova åtta till nio timmar per natt och då vaknar jag och känner mig utsövd. Inatt har jag sovit tre timmar och känner mig nu lika groggy som att jag faktiskt hade varit ute igår, när jag egentligen bara var hemma. Om jag stannar uppe efter det att jag har blivit trött så går min trötthet över och det slutar alltid med att jag inte kan somna. Ligger där och vrider och vänder mig och räknar hur många timmar det är kvar innan jag måste gå upp, vilket gör att man blir jätte stressad och absolut inte kan sova.

När jag inte har fått sovit så blir jag verkligen ingen trevlig människa, jag vill just nu både gråta och döda någon. Kanske samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0