Tjoho :)

Kusligt att logga in på bloggen och se 378 mer unika besökare än vad jag igenomsnitt har varje dag. Hur kommer detta sig? Jag fick en liten chock!
Trots detta mår jag som en prinsessa. Idag känns allt bara bättre än bäst. Jag älskar allt som händer och tycker att livet är underbart. Det är härligt att komma till en sån här punkt efter några mindre bra dagar. När allt vänder, då njuter jag.
Jag njuter av att den nya kursen som startade i torsdags är chill och ger mig massa tid till nationalekonomin. Hur hade det sett ut om jag hade haft en lika tuff kurs igen? Jag gissar på att nationaleknomin istället hade fått ha sällskap hela sommaren. Nu finns det en stor chans att jag klarar tentan. Det finns liksom väldigt mycket tid att plugga på!

Idag har jag pluggat hela dagen, förutom då jag sopade rummet och gjorde en chokladpannacotta.

 

 

Den serverades med grädde och björnbär.

5 av 5 poäng!

Resten av kvällen har jag bara tittat på tv och kollat facebook. Helt otroligt att jag inte missat något allt tror att jag besökte sidan senast i fredags. Jag är helt övertygad om att fb kommer få färre och färre besök från mig. Det finns ju bara massa virus där. Jag vet inte hur många gånger mitt virusprogram har varnat och tagit bort virus från facebook bara idag. Utan virusprogrammet så skulle min dator förmodligen vara död vid detta laget...

Imorgon väntas en hel dag i biblioteket med underbara Matilda. Det ska pluggas å pluggas och pluggas lite till! Vi ska krossa nationalekonomin!

Kör bara kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0