En vecka...

För en vecka sedan befann jag mig på sjukhuset... Det har redan gått en vecka sedan operationen. Helt galet vad tiden går fort. Jag hänger inte riktigt med!
Bloggen har blivit lidande detta år, men det beror på att jag helt och håller prioriterat bort nöje för att istället satsa på plugget. Det är fortfarande nationalekonomi jag läser, och det är så förbannat tråkigt! Hela kursen går ut på att komma ihåg alla formler för att kunna lösa uppgifterna.
Plugget tar helt enkelt mycket av min lediga tid.

Mina dagar är dock inte så långa. Jag har kommit in i en period där jag ständigt är trött. Jag skulle kunna tippa på att jag är vaken i snitt 7 timmar/dag. Är det här en 20årskris? ;)
Sängen lämnar jag inte heller, det är ju inte så nödvändigt i och med att jag sover så mycket.

Det är inte många dagar kvar tills jag åker hem till lägenheten igen, men innan dess ska födelsedagen avklaras. Jag är egentligen inte mycket för att fira, men det är väl bara att bita ihop och se glad ut.
Jag kan ju alltid strunta i min födelsedag och bara fira lillebrorsan! :)

Nu är det dags att sova lite till...

Ha en bra dag i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0