15 juni 2011

Äntligen är det kväll och jag kan gå och lägga mig...

Idag har det varit en såndär bra dag då allt bara känns underbart. Jag sov dock som vanligt otroligt dåligt inatt. Endast 4 timmars sömn fick jag innan det var dags att gå upp. Det börjar bli en aning jobbigt att inte få sova mer än så, men det är bara det att jag har så förbaskat svårt för att somna på kvällarna. Jag är en riktig nattmänniska och att däcka innan midnatt är inte lätt!

På väg till jobbet idag såg jag en bil köra rätt in i mitträcket på motorvägen och sedan snurra lite drygt ett varv innan han fick stopp. Det var ingen rolig upplevelse. Jag stannade och kollade läget, men ingen av de två i bilen skadade sig. Bilen blev skrot... men det är ju skit samma, huvudsaken var ju ändå att det inte hände något med människorna. Polisen kom ganska snabbt dit och efter lite prat med dem fick jag klarttecken på att få åka vidare. Ambulansen var då på väg för att ta med killarna till sjukhuset för observation. Krockkuddarna hade smällt och det var en obehaglig krock, så det bästa var nog helt enkelt att de fick åka med till sjukhuset för att få allt dokumenterat.
Läskigt att det kan gå så fort. Enligt föraren själv så somnade han bakom ratten. Det var tidig morgon, strax efter klockan fem, så det var kanske inte helt omöjligt.
Allt gick bara så fort och jag hann knappt reagera innan jag såg smällen...

Jobbet var idag lite småsegt. Några problem stöttes på, vilket gjorde att packningen inte gick som den skulle. Jag somnade även till en liten stund, men det gjorde inte så mycket då det faktiskt inte hände ett skit under den halvtimmen mina ögon vilade.

Efter jobbet drog jag till affären för att handla lite ingredienser till fredagsfikat å efter det dog jag lite lätt på min säng med datorn framför mig.
Kvällen spenderade jag i mimershallen där det herrarna hade innebandyträning. En målvakt saknades och jag offrade därför mig. På med målvaktskläder och in i målet. Någon stjärna var jag inte, men det var ändå roligt!

Nu är jag på plats i min säng. Tänkte även idag försöka somna innan midnatt, vet dock inte alls om jag kommer lyckas... är inte så trött ännu.
Jag kan dessutom inte ligga på mage som jag älskar. Det känns skumt i min navelpiercing och jag vill inte riskera att den går åt helvete. Ligga på sidan kan jag inte heller göra. Mina höftben är för hårda och jag har fått feta blåmärken efter ett par nätters sömn. Jag vet att det låter konstigt, men när jag väl somnar så ligger jag kvar i samma ställning hela natten. Att ligga en hel natt på sidan gör att jag får enorma blåmärken på höftbenen... Inte alls gött.
Kvar är då alltså att sova på rygg... Något som jag verkligen hatar!
Shit vilka problem jag har alltså...

Å inte skriver jag något vettigt här heller...

Alarmen på mobilen är nu inställda...


Vi hörs en annan dag...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0