Andra dagen på Borealis

Min andra riktiga arbetsdag är över!

Det är natt och jag har nu precis kommit hem från jobbet. Idag var mina nio timmar där väldigt sega. Vi hade inte speciellt mycket att göra och större delen av tiden gick till att sitta på en stol och tjöta med de andra eller att gå runt och kolla på stället.
Vi lyckades ändå banka ihjäl alla timmar tillslut. Fotbollen fick vi också tittat på!

Jag har egentligen inte mycket att säga. Ögonen är tunga och allt jag vill nu är att sova.
Imorgon måste jag gå upp tidigt för att köra mamma till jobbet. Lillebror behöver en bil och därför måste jag, som är ledig på förmiddagen, köra iväg mamsen till hennes jobb. Just nu känns det väldigt tungt att veta att jag om endast sju timmar måste vara uppe på benen igen. Helst av allt hade jag önskat att få sova några mer timmar. De senaste nätterna har bestått av väldigt lite sömn och jag känner mig faktiskt ganska sliten. Jag hade helt enkelt behövt en natt där jag fick sova fram till att jag vaknade, bara få sova ut liksom.
Men men, det kommer förmodligen ske någon gång det också.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket annat än att jobba idag. Bakade lite imorse, tvättade och läste tidningen. Det var ungefär det jag hann med under mina ledig timmar i förmiddags.

Kärleksmums

 

Nu ska jag avsluta detta inlägg och hoppa i säng. Ska som vanligt sätta igång en film för att lättare kunna somna.

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0