!

Dagarna försvinner snabbare än de kommer.

Igår (ja, klockan är faktiskt efter midnatt) var jag tillbaka på jobbet igen efter min ledigvecka.
Det var skönt att vara tillbaka på stället, träffa arbetskamraterna och så. Lite chilldag, men samtidigt en hel del strul. Lite småsegt var det faktiskt när jag väl tänker efter...

Jag skaffade under min ledigvecka två hamstrar. Det blev två honor som döptes till Chim-Chim och Twixie.
Just nu står gnagarna i mitt rum och går mig lite smått på nerverna. Jag hade glömt av hur det lät när en hamster springer i sitt hjul...
Twixie har även börjat gnaga lite smått på gallret... men det där kommer inte bli långvarigt. Jag ska allt se till så att hon slutar med det illa kvickt!

Här är mina två små monster.

Twixie:


Chim-Chim:



Nu tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu en arbetsdag...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0