Första juni

Idag har det varit en såndär dag då jag bara gått runt och varit trött. Jag sov otroligt bra hela natten och vaknade när väckarklockan ringde vid halv nio... sjukt trött!
Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Att starta dagen med att plugga var mycket segt. Hjärnan ville inte samarbeta, men jag fick ändå gjort en hel del vettigt.

När brorsan vaknade bakade jag chokladscones samt gjorde en lagom lyxig chokladdryck till honom.

Enligt Mikael var det gott, jag smakade aldrig.

 

Efter lite mer plugg var det dags att åka till Borealis där brandövningen skulle avklaras. Att gå runt med brandkläder i sol och typ 25 grader var inte jättegött. Varmt, extremt varm var det till och med!

Men, uppgifterna genomfördes och jag kunde efter två timmar, vid halv tre, dra mig hemåt igen.

 

Lillebror kidnappade dirket min bil och drog iväg.

 

Dagens middag tillagades, men jag valde av olika anledningar att inte äta. Resten av familjen tyckte i alla fall att det blev gott.

 

 

 

Nu är det i alla fall kväll och jag är fortfarande lika trött som jag var imorse när jag gick upp. Min plan var att åka hem till Kalmar imorgon, men det kommer vara jättemycket folk på tåget och jag har inte lust att trängas. Jag har därför valt att åka på fredagmorgon. Hela morgondagen kommer alltså spenderas här hemma hos min familj. Jag kommer dock stänga in mig i mitt rum och vrålplugga hela dagen lång.

 

Just nu ser jag fram emot att lägga huvudet på kudden, sätta igång en film och bara få sova!

Nattinatti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0