Hamsterhjul

Överfylld av det mesta. Det pyser lite ur näsan och ryker ur öronen, annars är det lugnt skulle jag tro. Ångest, bitterhet och ledsamhet.. ja, roligare än så är det inte i mig ikväll. Det suger. Målade naglarna röda i alla fall. Färg brukar hjälpa.
Inget blir som jag vill... och det värsta är att jag börjar vänja mig vid motgången, det är sjukt olikt mig. Jag brukar för det mesta glida runt på mitt bananskal, visst glider jag av ibland, men hittar alltid tillbaka... men nu vet jag inte ens vart bananskalet är, meckigt som fan att ta sig upp då.
Så jag springer runt i mitt hamsterhjul i stället, ett sånt hamsterhjul som gnisslar. För jag varken hinner eller pallar olja det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0