Känsloidentifiering

Försöker identifiera morgonens känsla, men den är av den där jobbiga typen... tom... tomhet... Brukar vara så på morgonen. Denna totala tystnad inom mig.. Den leder oftast till total orkeslöshet och motivationsbrist.. Det känns som någon satte på kranen igår och lät den stå på hela natten. Det har bara forsat ut känslor som nu sitter klistrade på mitt möblemang. Vart jag än tittar ser jag en känsla..minnen..geggamojja.. Vill inte ta i något, tänk så fastnar de på mig... Det ekar inom mig. Dessa tankar som jag nu tvingar fram för att skriva, de studsar och finner inte fäste i något, känns som jag kan skriva va fan som helst.. tror jag ska städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0