Nattinatti

Jag älskar att lägga mig under täcket och bara njuta av att det äntligen är kväll eller natt kanske är ett bättre ord...

Idag har jag haft en sån där dag då allt inte varit på topp. Humöret har skiftat enormt och jag har stundtals bara haft lust med att lägga mig ner på golvet och ignorera allt. Det går inte alltid att vara på topp. Ibland funderar jag för mycket och fokuserar bara på dåliga saker. Egentligen vet jag inte varför, men det är bara så det blir ibland. Jag har mina känslor och det går inte alltid att kontrollera allt som händer i hjärnan.
Trots att det har varit några dåliga timmar under dagen så har jag nu ändå gått och lagt mig med ett leende på läpparna. Vissa personer vet verkligen hur man ska göra för att mitt leende ska komma tillbaka. Jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle bli såhär som det blivit, men jag klagar verkligen inte.


Film nu och sedan godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0