Nu åker de ut!

Nu får hamstrarna lämna mitt rum!!!

Twixie gnager på gallret och det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag än tar upp henne, gosar med henne och putter bort henne från gallret, lik förbannat fortsätter hon. Jag hade behövt sova och känner inte för att jobba mer med henne denna natt.
Risken är dessutom att resten av familjen vaknar av att hon gnager...

Nu åker de i alla fall ut i tvättstugan. Där kan de inte störa...

Förresten funderar jag på om det verkligen är två honor. De är ovanligt intresserade av varandra...

Imorgon planerar jag att köpa några nya leksaker till dem. Kanske det får Twixie att sluta gnaga.
Ska slänga ner en tom toalettrulle i hennes bur när de är förflyttade. Hon är liten och behöver aktiveras mycket!

Sen efter det ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0